Podrška

Služba za korisnike

telefon: 01/4093-363

e-mail: info@privatnismjestaj.hr

Radno vrijeme službe za korisnike je radnim danom od 8:00 do 16:00 sati.

Za sve upite izvan radnog vremena molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila.

0.      Što je točno i čemu služi portal Privatni Smještaj?

Privatni Smještaj je web platforma smještena na web adresi https://privatnismjestaj.hr i nacionalni je portal za oglašavanje i rezervaciju privatnog smještaja (soba, studio apartmana, apartmana i kuća za odmor). Iznajmljivač za svoje smještajne jedinice plaća objavu oglasa na portalu sukladno važećem Cjeniku, bez obveze plaćanja bilo kakve provizije. Gosti koriste portal potpuno besplatno i izravno kontaktiraju Iznajmljivača radi rezervacije privatnog smještaja.

 

1.      Kako se iznajmljivači registriraju na portal?

Odabrati Registracija u gornjem desnom uglu stranice, koji izbor će Vas dovesti do registracijskog obrasca. Nakon što ispunite kratki obrazac, poslati ćemo na Vašu e-mail adresu link za aktivaciju Vašeg korisničkog računa. Klikom na link za aktivaciju dovršen je proces registracije i možete početi s oglašavanjem.

 

2.      Zašto nisam zaprimio/la registracijski mail?

Zbog postavki Vašeg mail računa moguće je da je poruka završila u neželjenoj pošti. Ako i dalje ne možete pronaći e-mail, molimo Vas kontaktirajte našu službu za korisnike.

 

3.      Kako izmijeniti korisničke podatke, lozinke ili e-mail adrese, te kako deaktivirati račun?

Za izmjenu podataka upisanih tijekom registracije potrebno je prijaviti se korisničkim podacima na stranicu. U gornjem desnom kutu odabrati padajući izbornik Moj račun. Odabrati opciju Postavke u kojima možete promijeniti sve osobne informacije ili deaktivirati račun.

 

4.      Pretraga putem tražilice.

Tražilica se nalazi na početnoj stranici, kao i u lijevom gornjem kutu stranice koja prikazuje rezultate pretrage. Pomoću tražilice možete pretraživati smještajne jedinice u pojedinom gradu, dijelu grada, ulici, po pojedinom poštanskom broju, kao i po ID broju oglašenog privatnog smještaja.  

 

5.      Pretraga korištenjem filtera i sortiranje rezultata.

Oglašeni privatni smještaj možete detaljnije filtrirati prema 10 filtera – Check in/ Check out, Broj Gostiju, Vrsta smještaja, Cijena noćenja, Broj kreveta, Broj spavaćih soba, Broj kupaonica, Sadržaj smještaja, Sadržaj sobe i Kategorija. Tako filtrirane oglase je moguće sortirati po kategorijama Popularnost ili Cijena.

 

6.      Zašto nisu prikazani svi oglasi?

Radi lakšeg snalaženja na filmstripu (popis oglasa na lijevoj strani ekrana) i na odgovarajućoj karti prikazano je maksimalno 20 oglasa. Uvećanjem ili umanjenjem karte ili filtriranjem mijenjaju se oglasi i pinovi (geografska oznaka oglašenog privatnog smještaja) prema Vašim potrebama.

 

7.      Kontaktiranje iznajmljivača i rezervacija.

Ako Vam se privatni smještaj  svidi, rezervaciju izvršite direktno kontaktirajući iznajmljivača mailom putem kontakt forme koja se nalazi na svakom oglasu ili putem telefonskog broja iznajmljivača ukoliko je isti dostupan. Napominjemo da slanje upita mailom ne znači automatsku rezervaciju privatnog smještaja.  

 

8.      Kako prijaviti neprimjereni oglas?

Želite li prijaviti nečiji oglas zbog neprimjerenog sadržaja, možete to učiniti putem opcije Prijavi oglas  koja se nalazi ispod mail kontakt forme na svakom oglasu.

 

9.      Kako predati oglas?

Nakon što ste se registrirali, u gornjem desnom kutu stranice odaberite opciju Predaj oglas gdje je potrebno ispuniti slijedeće podatke:

Info o korisniku.

Potrebno je ispuniti sve tražene informacije pod Osobne informacije. Polja označena zvjezdicom (*) su obavezna sukladno pozitivnim zakonskim propisima, te se Vaši podaci obrađuju sukladno istima.

Informacije o smještajnoj jedinici i pregled danih informacija.

Nakon što ispunite Osobne informacije kliknite na Idući korak, čime će se otvoriti obrazac u koji upisujete detalje od Vašem privatnom smještaju. Nakon što popunite obvezna polja (označena zvjezdicom *), potrebno je kliknuti na Idući korak koji se nalazi u donjem desnom kutu, te zatim na stranici Pregled provjeriti jesu li sve informacije ispravne. Odabirom opcije Spremi u donjem desnom kutu, Vaš oglas je kreiran i potrebno je izvršiti plaćanje objave oglasa.

Plaćanje objave oglasa.

Trajanje oglasa i cijena objave određeni su važećim Cjenikom. Plaćanje možete izvršiti kreditnim karticama, pay pal-om ili virmanskom uplatom.

Kako označiti pin na karti ako mi pokaže netočnu lokaciju?

Pomoću uvećanja ili umanjenja podesite kartu i mišem povucite pin na željenu lokaciju.

Kako dodati fotografiju?

Fotografiju možete dodati klikom na okvir u kojem piše Izaberite ili ubacite slike koje želite prikazati, čime će se otvoriti preglednik na Vašem računalu gdje zatim odaberete fotografiju i kliknete „Open“. Drugi način dodavanja fotografija je da kliknete lijevom tipkom miša na fotografiju na Vašem računalu i povučete je u okvir u kojem piše Izaberite ili ubacite slike koje želite prikazati. Obavezno je staviti barem jednu fotografiju. Maksimalna veličina je 5MB. Stranica podržava sve standardne formate fotografija.

Kako dodati video?

Video možete dodati tako da kliknete na prazan okvir te zalijepite link videa. Možete priložiti Youtube ili Vimeo video.

 

10.  Zaprimanje upita od gostiju.

Nakon što Vam gosti pošalju upit putem mail kontakt forme na Vašem oglasu, obavijest će Vam doći na e-mail koji ste ostavili kao kontakt u Info o korisniku. Gosti Vam mogu kontaktirati i telefonskim putem ukoliko ste ostavili telefonski broj.

 

11.  Trajanje oglasa.

Trajanje oglasa propisano je važećim Cjenikom. Na dan isteka oglasa obavijestiti ćemo Vas e-mailom o isteku oglasa. Istekli oglas možete ponovno aktivirati iz izbornika Moji oglasi.

 

12.  Kako izmijeniti oglas?

Ako želite promijeniti oglas potrebno je u gornjem desnom uglu stranice kliknuti na opciju Moj račun te odabrati Moji oglasi. Nakon što vam se na filmstripu otvore Vaši oglasi kliknite na oznaku u gornjem desnom kutu pojedinog oglasa (oznaka sadrži tri vertikalno postavljene točke), te zatim odaberite jednu od slijedećih opcija:

§  Uredi gdje možete editirati i ispraviti Vaš oglas

§  Obrisati gdje možete trajno obrisati Vaš oglas

§  Iznajmljeno gdje možete Vašu smještajnu jedinicu označiti kao iznajmljenu, čime oglas prestaje biti vidljiv gostima. Ovakav oglas je moguće neograničeni broj puta ponovno aktivirati za vrijeme trajanja oglasnog perioda (odnosno dok oglas ne istekne).

 

13.  Kako obnoviti oglas?

Ako želite obnoviti oglas nakon isteka oglasnog perioda, potrebno je u gornjem desnom uglu stranice kliknuti na opciju Moj račun te odabrati Moji oglasi. Nakon što vam se na filmstripu otvore Vaši oglasi kliknite na oznaku u gornjem desnom kutu pojedinog oglasa (oznaka sadrži tri vertikalno postavljene točke), odaberite opciju Aktiviraj.

 

14.  Omiljeni oglasi.

Želite li sačuvati oglas dovoljno je kliknuti na zvjezdicu na oglasu.

 

15.  Savjeti za lakše korištenje.

Preporučeni preglednici su Google Chrome i Mozilla Firefox, a kako bi uspješno prodali ili iznajmili Vašu nekretninu potrebno je staviti što više fotografija visoke rezolucije.