PAZITE SE PRIJEVARE!
Mnogi ljudi, a i sami korisnici naše platforme www.privatnismjestaj.hr javljaju nam se u zadnje vrijeme vezano za uplatnice koje im neprestano stižu na kućnu adresu nudeći upis u Elektronički registar
Kako unaprijediti izgled smještajnog objekta?
Na tržištu se zadnjih godina pojavio veliki broj novih smještajnih jedinica. Također, same navike i preferencije gostiju su se promijenile. Stoga, osim lijepog pogleda, top lokacije ili neke druge prirodne blagodati, važno je i samu smještajnu jedinicu, Vaš objekt učiniti što jedinstvenijim. Pomoći ćemo ti kako unaprijediti izgled smještajnog objekta.
3 koraka za sigurniji i čišći smještaj
Kao posljedica situacije u kojoj se nalazimo sve više ljudi radi od doma te je željno odmaka od nelagodne svakodnevice znajući pritom da se nalaze u sigurnoj i čistoj okolini.
Uveli smo kalendar zauzetosti smještaja
Neprestano težimo unaprjeđenjima i poboljšanjima sustava kako bismo razvili platformu koja će ispunjavati sve vaše zahtjeve.Na vaš zahtjev smo razvili i uveli kalendar zauzetosti smještaja.
SIGURNO I POVOLJNO OGLAŠAVANJE APARTMANA U 3 KORAKA
U potrazi ste za platformom gdje možete oglasiti svoje turističke smještajne jedinice brzo, sigurno, povoljno i bez ikakvih ugovornih obveza? Ne tražite dalje, na pravom ste mjestu! Pročitajte članak i saznajte sve o hrvatskoj platformi specijaliziranoj za oglašavanje smještajnih jedinica kao što su kuće za odmor, sobe, studija i najpopularnija oglašavanja - apartmana.
U 3 koraka do oglašenog apartmana
Portal Privatni Smještaj osmišljen je kako bi vlasnicima turističkih objekata omogućio jednostavno i povoljno oglašavanje, a gostima mjesto na kojemu će moći pronaći idealnu smještajnu jedinicu sukladno vlastitim preferencijama, bez posredovanja trećih strana, plaćanja provizija, već u direktnom dogovoru s oglašivačem! Saznajte kako u 3 koraka do oglašenog apartmana.
Turistički objekti na društvenim mrežama
Prilikom pretrage turističkih objekata te prije ostvarivanja rezervacije, sve više gostiju provodi sekundarno istraživanje na Googleu te društvenim mrežama kako bi saznali više informacija o domaćinima, samom objektu kao i području. Nije li već to dovoljan razlog za kreiranje profila na društvenim mrežama?